سینماهای تهران

تاریخچه و تصاویر سینماها و محل های نمایش فیلم در تهران

سینماهای تهران

تاریخچه و تصاویر سینماها و محل های نمایش فیلم در تهران

سینما ناتالی

سینما ناتالی

آدرس : خیابان کمالی ،سه راه اکبر آباد

مالک : سهراب آبگون (به نقل از کتاب:تاریخ سینمای ایران ،از آغاز تا سال 

1357،نوشته ی مسعود مهرابی،انتشارات فیلم،چاپ پنجم،زمستان 1368،صفحه ی 489)

تاسیس : بهمن 1345

در حال حاضر تعطیل میباشد .


یک آمار جالب از میزان فروش و تعداد تماشاگر سینما ناتالی در سال 1355

میزان فروش:2655000 ریال

تعداد تماشاگر:107000 نفر

از کتاب:اسنادی از موسیقی ،تئاتر و سینما در ایران(1357-1300 ه.ش)،جلد سوم ،

صفحه های 1388و 1389،انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،1379

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهرخ چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 02:15

یادش بخیراون موقع که سراه اکبرابادمیشستیم چقدراین سینمامیمدم حتی جنگ ستارگان ووورواینجادیدم.
درست هم سن هم هستیم من هم متولد1345 هستم عمه اینهاتوخیابان خرمشهربودن بعدمن اپارت سوپرهشت داشتم ومیرفتم ته خرمشهرازنوری فیلم اجاره میکردم تااین ویدیوبتاماکس هاامدوحالاهمکه ویدیوپروژکتربه هرحال یادش بخیر کوچه ابجوسازی ووووووووولش کن حالم گرفته میشه

ممنون از محبت شما.

حمید پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 12:51

در حال حاضر فروشگاه زنجیره ای هفت شده است -

بهرامزاده سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 16:34

من این سینماراندیدم عکسش رادیدم ازاینکه خاطرات سینمایی مرازنده می کنید سپاسگزارم.

خودم دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 10:31

خونه ما کوچه پشتی این سینما هست از سال 63 ساکن اونجا هستیم. هر وقت از اونجا رد میشم با خودم میگم روزگارانی اینجا چقد شلوغ بوده و همیشه با خودم تصور میکنم اون روزگاران رو... حیف واقعا حیف که خیلی از سینماهای ما بسته شد و کلی خاطره باهاشون دفن شد.. این سینما الان شده فروشگاه هفت و باشگاه بدنسازی و انبار شیشه ماشین. تیکه تکیه شده

موسی چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 15:24

یه مدت‌ میوه‌ فروشی‌ شد. من‌ خودم‌ میوه‌ فروشم‌
دوسال‌ به‌ ما‌ اجاره‌ دادن‌ برای‌ میوه‌ فروشی‌

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد